FAQs – Quadlium

Gratis verzending, ook bij aanbiedingen!

7 dagen per week thuisbezorgd!

Niet goed? Geld terug garantie!

FAQs

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen (en antwoorden) die je kunt

gebruiken voor je veelgestelde vragen pagina. Voel je vrij om deze vragen

als template of inspiratie te gebruiken voor jouw webshop.

Bestelling en levering

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen. Onze producten

worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit

unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en

transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs

aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening

nemen.

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de

verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een

bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van

je bestelling checken via de volgende link: Track & Trace

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan

even contact met ons op.

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo

zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items

uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen

rekening.*

Ruilen en retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour

sturen zonder opgaaf van reden.

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

Track en Trace

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Antwoord: Op deze pagina Track& Trace kun je

je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het

postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er

rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Gratis verzending
Binnen 24 uur verzonden
100% Tevredenheidsgarantie
Beoordeeld met een 4.8/5⭐⭐⭐⭐⭐